dimecres, 9 de juliol del 2008

AMRO DIAB

Peazo guaperas
Vaya cacho brazo!!!..
Els començaments van ser durillos... Quina millora amb el temps!!


Ja era hora de fer un homenatge al meu Amro Diab!!!!
M'encanta la seva música i sóc la seva fan namber-uannnnn!!

Amr Abdel Basset Abdel Aziz Diab (en àrab عمرو عبد الباسط عبد العزيز دياب), és un dels cantants i compositors egipcis més coneguts globalment, el vaig descobrir per casualitat en un cd que em vaig comprar fa anys al Marroc, des de llavors no me n'he perdut cap. Fusiona pop amb música àrab i en el món oriental és una estrella, de fet és imatge de varis productes pel seu poder mediàtic; per exemple és la imatge de Pepsi en tot el món àrab:

Em quedo amb Tamally Maak, és la primera canço que vaig sentir, la que m'agrada més..
Buscant info sobre els cds recopilatoris del Budha Bar, vaig veure que en un dels volums hi està just aquesta peça inclosa. Aquests recopilatoris es consideren dels més selectes en música amb tendències orientals.