diumenge, 27 d’abril de 2014

Penedès, primavera...

...I aquest matí gran caminada pel Penedès primaveral!! Els grans moments sempre s'han de recordar...aquí en deixo una mostra






Cap de setmana especial

...Amb feria de Abril en bona companyia!!








I la setmana que ve mes... ARSSSAAAA!!! 


dimarts, 8 d’abril de 2014

Avui també m'ha agradat...


"Un somriure significa molt. Enriqueix a qui el rep; sense empobrir a qui l'ofereix. Dura un segon però el seu record, a vegades, dura per sempre." 



Avui m'ha agradat...

"Comprendí que en cualquier circunstancia, yo estaba en el lugar correcto y en el momento preciso. Y, entonces, pude relajarme. Hoy sé que eso tiene nombre… autoestima. 

Pude percibir que mi angustia y mi sufrimiento emocional, no son sino señales de que voy contra mis propias verdades. Hoy sé que eso es… autenticidad 

Dejé de desear que mi vida fuera diferente, y comencé a ver que todo lo que acontece contribuye a mi crecimiento. Hoy sé que eso se llama… madurez.

Comencé a comprender por qué es ofensivo tratar de forzar una situación o a una persona, solo para alcanzar aquello que deseo, aún sabiendo que no es el momento o que la persona (tal vez yo mismo) no está preparada. Hoy sé que el nombre de eso es… respeto.

Comencé a librarme de todo lo que no fuese saludable: personas y situaciones, todo y cualquier cosa que me empujara hacia abajo. Al principio, mi razón llamó egoísmo a esa actitud. Hoy sé que se llama… amor hacia uno mismo.

Dejé de preocuparme por no tener tiempo libre y desistí de hacer grandes planes, abandoné los mega-proyectos de futuro. Hoy hago lo que encuentro correcto, lo que me gusta, cuando quiero y a mi propio ritmo. Hoy sé, que eso es… simplicidad.

Desistí de querer tener siempre la razón y, con eso, erré muchas menos veces. Así descubrí la… humildad.

Desistí de quedar reviviendo el pasado y de preocuparme por el futuro. Ahora, me mantengo en el presente, que es donde la vida acontece. Hoy vivo un día a la vez. Y eso se llama… plenitud.

Comprendí que mi mente puede atormentarme y decepcionarme. Pero cuando yo la coloco al servicio de mi corazón, es una valiosa aliada. Y esto es… saber vivir!

No debemos tener miedo de cuestionarnos… Hasta los planetas chocan y del caos nacen las estrellas."



diumenge, 6 d’abril de 2014

Les guerreres 2014...

Per problemes tècnics fins avui no he pogut penjar quatre fotos per al record. Dir sobretot que ha estat un any excepcional tant en amistats, treball en equip, riures, bones estones, bona música, més riures, vestit currat i preciós, i ens hem sentit les dives més fantàstiques de tot el carnaval. I per acabar de fer-ho perfecte, els resultats canten per sí sols: 

1r. Premi millor comparsa Sala El Temple
1r. Premi millor comparsa Cunit
1r. Premi millor comparsa Calafell
1r. Premi millor comparsa Casinobyarcs 
1r. Premi millor comparsa Vilafranca

Ünics punts negatius: el vent, que no ens va deixar lluïr les plomes en totes les ocasions, i evidentment el fred. Però de fet... res ens ha pogut aturar.










 "Sobre todo camina como si no te importara nada" (Susana dixit)
 Armada acabant la meva obra d'art!!

 Primera prova!! Iujuuuuuuuu


<3 <3 <3 <3