dimarts, 9 de març del 2010

Facebook

el meu llit té una força sobrenatural que no em deixa aixecar als matins, jo també dic que sí quan no entenc res, et posis el que et posis, facis el que facis, m'agrades igual!!!, jo també crec que Jack hi cabia al troç de fusta del Titanic, addicte a les sabates de taló, les coses no valen pel temps que duren sino per la petjada que ens deixen, que me quiten lo bailao!!, la vida és massa curta per a gastar-la en estar trist, al que digui que estalviem aigua aquest estiu li clavo un paraigües pel cul, un puntet macarra, were is the limit?, jo també he dit "ara vinc" i no he aparegut més, no, si jo no anava a sortir, però m'han liat!, quan més difícil m'ho posen, més m'agrada, ningú sap el que té fins que ho perd, viu i deixa viure, no és el mateix "montar un follón" que "follar un montón", per als que preferim perdre temps amb amics que amics amb el temps, jo també em miro en qualsevol superfície mínimament reflectant, seure a la sorra i mirar el mar, dormir amb una samarreta cutre, sóc de poble, li dono el tomb al coixí per posar el cantó fred, menjar-se la punta del pa abans d'arribar a casa, jo no sóc criada de ningú, qualsevol dia agafo la porta i foto el camp, jo no et toco ni amb un punter làser, jo també crec que els filòsofs se'ls fumaven doblats, nena, vesteix-te d'acord amb la teva edat, que tens 12 anys!!!!, t'estic parlant, NO et tiro la canya, menjar amb gana, dormir amb son i follar amb ganes!!!, necessito un massatge de relaxació, odio el futbol, sempre tinc blaus que no sé d'on surten, caminar descalç, hammam, sushi, la vida és curta, trenca les regles, perdona ràpid, besa lentament, estima intensament, viure no és esperar que passi la tempesta, és aprendre a ballar sota la pluja, mai s'oblida una persona, simplement s'apren a viure sense ella, si veieu que porto dos dies sense aparèixer pel face, aviseu a la policia, una abraçada tan forta que sents que ja no et pot passar res, lluita com si haguessis de viure sempre, viu com si haguessis de morir demà , que la teva vida no depengui de si algú vé o se'n va, necessito una abraçada, no preguntis, no diguis res, només abraça'm, estàs dormint? Noooooo, m'estic mirant els ulls per dins, si els diners podessin parlar em dirien adéu, als que parlen a la meva esquena, GRÀCIES, és senyal de que estic per davant, també crec que el carnaval hauria de ser a l'estiu, t'ha d'agradar a tu, no als altres, jo també volia dir "no te'n vagis", i no ho vaig fer, Ooooooh, que bé he dormit!! quina hora és ?? merda merda MERDA!!!, no sóc rara, sóc edició limitada, no li donis importància a qui no li importes, tots veuen el que aparentes, però molt pocs veuen el que ets, hi han persones, moments, llocs que MAI s'obliden, jo també visito el teu perfil quan et trobo a faltar, fer com si res quan les coses fan mal, quan t'aixeques de cop del sofà i t'entra aquell mareig tan askerós, recordar a la gent per la seva olor, no puc ser la dona de la teva vida perquè sóc la dona de la MEVA, pels que no poden dormir per pensar en coses, grup d'experts en quedar-se sense bateria en moments clau, hi han errors a la vida que tenen nom i cognoms, tinc ganes de tenir cara a cara al tal MURPHY per cagar-me en totes les seves putes lleis, m'estic pixant i no m'aixeco per pal, per aquests errors que ens han fet madurar i millorar, l'apariència pot seduïr, la personalitat pot enamorar, les mirades diuen el que els llavis callen, NO a l'odi racial, jo tampoc sé viure, estic improvisant, d'un dia a un altre canvia tot, si la vida són dos dies...només hi ha una nit, així que anem de festa!!, no importa on, sino amb qui, jo també insulto els aparells quan no funcionen, sóc esquerrà, sortir de tranquis i que se te'n vagi de les mans, si els que parlen malament de mi sabessin el que penso d'ells parlarien pitjor, suicida't ABANS de matar la teva dona, i no DESPRÉS, dies en que tens ganes de cridar, "aneu tots a prendre pel cul!!", atreveix-te, arrisca, viu el moment i sigues feliç, LLENÇA'T, cada instant és únic, no es repetirà, jo també em poso al llit, miro al sostre i em faig preguntes existencials, amants del sol, de l'esport, de la lectura, de la dansa, de sortir de festa, del Paul Auster, a mi tampoc em va bé que el món s'acabi el 21/12/2012, no vull regals, et vull a tu, depeche mode, madonna, macaco, la'x'n busto...