dimarts, 16 de novembre del 2010

Avui m'ha agradat...

...M'ha agradat moltíssim la trucada que he rebut aquest migdia, gràcies a TU, per ser-hi, a l'altre cantó, i per a emocionar-te amb les paraules que a mi també m'han emocionat, i per això he seleccionat i he penjat al meu bloc. Per tenir-les aprop, i poder-les LLEGIR, PENSAR, COMPARTIR...amb TU, i amb qui tingui les nostres GANES de viure, i la nostra IL·LUSIÓ per tirar sempre endavant i per fer les coses, ben fetes o mal fetes, però per FER-LES, i VIURE, sempre amb valentia i tirant endavant amb un somriure, SEMPRE!!!!


Que a mi em truquis per a dir-me que quan tens els ànims baixos t'agrada llegir el bloc per animar-te, em fa molt FELIÇ, m'has fet MOLT feliç avui. Ja saps que pots comptar amb mi quan vulguis:

"Quan et faci mal mirar enrera, i tinguis por de mirar endavant, mira a dreta i esquerra, i allà estaré, al teu costat..."