diumenge, 30 de desembre del 2012

Avui m'ha agradat...


"Si em poso a pensar en tot el que aquest any m'ha donat, el balanç em surt positiu sens dubte, perquè hi ha hagut de tot, bo i dolent i de les dues coses he après, i al final he acabat fent el que he volgut en cada moment amb les seves corresponents conseqüències en ambdós casos. Segurament a tot@s ens han enganyat, odiat, envejat, o ens han fet mal, però també ens han estimat, i ens han alegrat els dies i l'ànima, ens han comprès i fet costat, doncs a mi m'ha passat una mica de tot i com que en una criba el que més pesa sempre es queda sobre, per a mi tot el que més pesa és totes les coses bones que he rebut, donat i après, i és amb el que em quedo, us desitjo una feliç vida que és el millor que et poden desitjar, Carpe Diem ♥"

(Alimenta tu alma de amor y tus miedos morirán de hambre)