dilluns, 21 de juliol del 2008

Pintada


Un dia trist, ple de núvols, sense cap ganes de fer res, estava jo passejant per Calafell sense cap destí en concret, a més tocada físicament, no em trobava gens bé, tampoc d'ànims... De fet, un d'aquells dies per oblidar...
Doncs bé, que estava jo passejant per veure si, al menys l'aire fresc -massa fresc per a un mes de juny- m'aclaria les idees, quan em vaig trobar al davant dels morros aquesta frase...
I si l'havien escrit justament perque jo la veiés??? Llavors vaig començar a menjar-me el coco, qui escrivia això? Perquè? És que la seva vida sí que és una merda total? Vaja, n'estic gairebé segura de que si.. I per això vol fer sentir la mateixa sensació als altres?
Us asseguro que no és una bona manera de pujar la moral en un dia així... Socorroooooooo!! Vaig anar corrents cap a casa com fugint de la pesta!!