diumenge, 13 de març del 2011

Última sortida guerrera...

Els guants em recorden que devia fer fred...però la veritat és que nosaltres no el sentim.

La veritat és que tenim tots els avis de la Ràpita ben distrets.

Segon premi de grup, la Ràpita!!!

Tots els que hi hem pogut anar avui, últim dia, en falten bastants...però tenim el Pollox, per fi.

Altes hores a la Plaça Vilanova, anant a l'Arcs, jajaja



El Tito Andrés, que no ha fallat mai, mai, mai

DJ Pollox power!!!!!!



Jajajaja, tant de riure, ara hauré de fer tractament intensiu antiarrugues

Ara sí que queda poca cosa de vestit...i de mitges

He pedut el triangle central, i...si no m'ho trec aviat, explotaré!!! 

Els trossos de faldilles volen per tot arreu!!

El top i els seus miralls (que m'han tallat l'aixella...) tenen els minuts comptats!!




Tot el que em guardaré de record: aquest tros de top amb les enganxines de la pell que han sobreviscut.

Els records més importants i més bonics els tindré per sempre amb aquestes fotos i tantes altres, també dins del meu cor tots els moments i tots els somriures dels meus companys ;-)