dimarts, 14 de juny del 2011

Retalls de vida...recent!!


 Gran Basar d'Istambul, més de 3.000 botigues i 4.000 persones treballant...no s'acaba mai
Mesquita del Sultà Ahmed, Mesquita blava

Octubre de 2004, pont del Pilar.
Fem un viatge a Istambul, i passejant pel gran Basar, em faig veritables tips de veure i admirar vestits de dansa oriental, tops meravellosos plens de pedreria, faldilles amb vels de colors i cintura metàlica també amb pedreria, de molts colors...són preciosos, i m’agrada admirar-los, però ni per casualitat em passa pel cap pensar que un dia en portaré un...o molts!!! I menys dalt d’un escenari............
El mateix octubre de 2004, però cap als últims dies, la Núria em proposa provar unes classes de dansa oriental, res, per provar, a veure si ens agrada, em fa gràcia l’idea, i sempre m’atreuen les coses noves, que em poden aportar alguna cosa positiva, i com que es tracta de moure el cos……………………segur que m’agrada!!

Bé, doncs així és com vam començar en aquest món on tant hem gaudit, tantes experiències, tants records potents, tantes emocions, tantes persones que hi hem conegut per sempre...




Aquest és el que m'agrada !!!!!!!!!



Aquest és el de la Faraona, al quadre era sense mànigues, preciós!!


Però ara vé el millor:

Abril de 2009, viatge a Sevilla.
Al barri de Triana trobem una exposició de vestits de faralaes, n’hi ha de moltes persones famoses (la Pantoja, la Jurado, la Faraona, la Chunga, la Martín Berrocal…….) que els han donat per a fer una subhasta per a obres benèfiques. Estem una bona estona admirant-los, m’agraden tant que els hi faig fotos (aquestes que he penjat). TAMPOC SABIA que al cap de dues setmanes (principis de maig), la Mària em proposaria fer un curs de sevillanes…que ha seguit, i seguit…i s’ha convertit en primer nivell de flamenc…i en rumba flamenca i gitana…i amb vestits de faralaes i clavells al cap i sabates de claus i Camarón i José Mercé i tablao i mantons i fandangos i bulerías i paseíllos de alegrías i …



Aniré amb compte a veure on m’acosto a partir d’ara… <3