divendres, 1 de juliol del 2011

Sensacions de vacances...

 Coses, llocs, moments, sensacions...per recordar





Una casa preciosa, i una vista espectacular des de la terrassa...un lloc tranquil, sense agobis de gent, la natura i nosaltres


El Tancat de Codorniu va ser la casa d'estiueig d'Alfons XII i la seva família, és una casa senyorial realment preciosa i rehabilitada i moderna, una passada

 Vistes des de la suite Alfons XII. Cada tarda al passar a peu o en bici pel camí que es veu a mà dreta, el pagès que era en aquesta caseta em saludava i m'aixecava el vol. Era un home molt gran i agradable...em vaig quedar amb ganes de fer-hi més fotos, a ell i a la casa.


 Els meus pantalons nous, m'agraden tant!!! I brillen tant que enlluernen...!!!


Baixant del vaixell, marejada com una sopa, anem a dinar a un xiringuito al mig del mar...només em faltava una passarel.la sense barana, em roda tot!!!!!!!!!!!!!!! Però jo ben digne per a la foto

Vista des del Xiringuito de la Costa, val molt la pensa anar-hi, és una experiència única


Platja de Les Cases d'Alcanar davant de l'hotel. Tarongers, sol, silenci i platja deserta, es pot demanar més? El paradís s'hi deu assemblar...


Entrada senyorial a la finca, quan s'obre la porta impressiona el gran passadís fins la casa...el Pere en bici se m'escapa




El Delta de l'Ebre...El meu somni seria tenir una caseta d'aquestes enmig dels arrossars...bé, no sabria quina triar...la de Dalt Vila a Eivissa o aquesta, jejejeje


 ...O aquesta!!!!!!!!!! M'encanta


 Colors a les salines de la Tancada...hi vam veure flamencs, molts!!







El tancat de la barra del trabucador...un lloc màgic, per viure'l en directe...M'encanta la sensació de silenci, llibertat, serenitat, màgia



Quina platja, sol, aigua, sorra, silenci, soletat, tranquil·litat, quines sensacions més fantàstiques...


 Més clar, impossible!!!!


 Amb la calor que feia i els peus a l'aigua...tot un luxe abans de dinar

El barnús, al Roger li va una miiica gran...sembla un fantasma...els ulls no ajuden!! jeje


 M'encanta la decoracio de la casa, i els colors...jo ho hagués triat molt semblant!!!


 Una mascletà en rigorós directe des de la platja, quin ensurt!!!!!

És un marronàs treballar en aquest bar i haver de pujar la safata a la terrassa per l'escaleta...sisisi

 Jajajajaja, com es cremen els penyiscolencs (es deuen dir així?)

 Dinar en un lloc immillorable...per les vistes, el menjar sí que era millorable........


 Penyíscola, quants anys que no hi havia anat, em va semblar que era a Eivissa!!!

 Capvespre a les Cases d'alcanar, foto que vaig fer pensant en la Sílvia Prats ;-)

Aixxxxxxxxxxxxx...aquesta cadira em recorda la peli de 9 setmanes i mitja...................perquè serà?? El M. Rourke crec recordar que en tenia una de semblant...


Una altra caseta encantadora del Delta...quina delícia llevar-te al matí, i sortir a fora i veure que ets aquí al mig ...agafar la bici i anar a la platja, despullar-te i banyar-te sense que ningú et digui res...fantàstic!! Potser algun dia....................