divendres, 5 d’abril del 2013

Avui m'ha agradat...

"Tots els matins em miro al mirall, el pitjor és el primer impacte, me'n dóno compte dels meus defectes, aquells que la resta del dia només veig en els altres. Trobo de cop i volta a un tipus amb gestos de mala llet que acaba pensant que amb la cara que té és millor no mirar-se molt detingudament... 
Del que no estic descontent és del que veig per dins, algú amb molta il·lusió, amb ganes de fer coses, d'aprofitar cada moment al màxim. Una bona persona.  El mirall és injust i capriciós, però serveix per a acostar-nos a nosaltres mateixos, cada matí he de posar d'acord a les dues parts, la de fora i la de dins, en això tinc molta sort, la recomposició física és relativament fàcil, s'afaita un una mica, et rentes, un somriure a temps i et veus completament diferent."

(Tony G.)