dissabte, 25 de desembre del 2010

Al Toni Riera i la Blanca

Fa dies que volia escriure aquest post, perquè hi penso moltes vegades, en les coses que he fet des que a finals de l'any 2006 em vaig enredar en el primer carnaval de la meva vida, vam sortir per primer cop el 2007, la gent del CAS Vilafranca; tots érem novells en el tema i no sabíem ben bé com fer-ho, amb els anys i la feina entre tots en vam anar aprenent, i sobretot vam ballar, assajar i ballar hores i hores, i riure!!, i passar fred a les rues, i compartir una copeta per escalfar-nos, i treballar, fent-nos els vestits i les carrosses, i emocionar-nos ballant quan ens sortia tan bé que tothom ens mirava, això ho tindré sempre amb mi...!! Fa dos anys que vam decidir seguir fent camí carnavaler amb les Guerreres dels Monjos, però jo mai oblidaré tot el que he viscut amb la gent del CAS, i l'amor pel ball i per l'esport que em vas transmetre tu, Toni, junt amb la Blanca, i avui sé que SI VULL, PUC, que SEMPRE ES POT FER MILLOR, que ELS SOMNIS ES FAN REALITAT, i que EL QUE NO FEM ARA, NO HO FAREM MAI.


Sou uns cracks, com vam gaudir tots aprenent dels grans mestres!! Ha estat un immens plaer ballar i aprendre i compartir i viure totes aquestes experiències amb vosaltres. GRÀCIES.


Aquí un vídeo d'una de les vostres actuacions, l'última que he vist, i que tant vaig gaudir, FANTÀSTIC TONI.